Yapı Müteahhidinin Geçici Olması Halinde İstenilen Belgeler
Geçici Yapı Müteahhitlik Yetki Belgesi Numarası
Verilebilmesi İçin İstenen Belgeler
1- Tapu fotokopisi
2- Tapu Kayıt Belgesi (e-devlet'ten alınabilir.)
3- Nüfus Cüzdanı fotokopisi
4- Müdürlüğümüz döner sermaye biriminden (0 (252) 214 12 58 - 0 (252) 214 00 35 Dahili:1056 ) veya basvuru.csb.gov.tr adresinden gerçek/tüzel 2.033,90 TL - Kooperatfiler 4.576,7 TL lik harç ödemesi için referans numarası alınarak, Halk bankasına ödemenin yapılıp dekont aslının dosya içine konulması. (havale, EFT veya dekont fotokopisi kabul edilmemektedir.)
5- Yetki Belgesi Başvuru Formu (EK-1)
6- Geçici Belge nosu için aşağıda bulunan geçici müteahhitlik yetki belgesi numarasının kullanımına ilişkin bilgilendirme doldurulacaktır.
7- Müşterek tapularda ortaklardan noter onaylı muvafakatname istenmektedir.
8- Vekaleten başvuru yapılması halinde Çevre ve Şehircilik il müdürlüğünde yapı müteahhitliği yetki belgesi numarası almakla ilgili ibarenin vekaletnamede olması zorunludur.
9- 65 yaş ve üzeri başvuru sahipleri (tapu sahibi) için sağlık kuruluşundan alınacak akıl sağlığı yerinde raporu
10- 18 yaş altındaki (rüştünü ispat etmemiş) başvuru sahipleri (tapu sahibi) için kanuni temsilcisinin muvaffaknamesi (noter onaylı)
ÖNEMLİ NOT: Geçici yapı müteahhitliği yetki belge numarası alınabilmesi için yapılacak inşaatın( Bodrum kat hariç, en çok 2 katlı olacak biçimde ) toplam inşaat alanı 500 m2’den küçük olma şartı vardır.
YAPI MÜTEAHHİDİ YETKİ BELGESİ NUMARASI BAŞVURU VE BİLGİLENDİRME FORMU